sobota 24. července 2010

Zahrada kvete...

Nestíhám. Vařím, peru žehlím a to stále dokola. Byla jsem zvyklá dávat články na blog téměř každý den a teď?  Bída a utrpení. Rozháčkovaná dečka, kterou jsem už inzerovala stále není dokončená, vyhledat nějakou zajímavost je téměř nemožné, protože v poslední době nečtu ani noviny. Z těch veder jsem utahaná a do ničeho se mi nechce. Dnes se naštěstí ochladilo  a tak jsem stáhla do PC pár fotek, které jsem během posledních pár dní pořídila. Něco najdete tady a něco na Fotoblogu .


.


.


.


.


.


.

Jezírko se krásně vyčistilo. Dostalo nějaké rostlinky a ty zřejmě udělaly své.

.


.


A to už jsou jen dvě zátiší. Víc toho nemám. Snad se dostanu k dodělání dečky a opět bych chtěla začít šít. Mám v hlavě pár nápadů. Jen kdyby toho času bylo víc.

husokachny-Barbárie

Tato fotka už je jen ilustrační. Kačeny už jsou všechny v mrazáku. Byly o poznání větší. Od 3.10kg do 3.45kg čisté váhy. Udělaly prostor kvočně s kuřaty. Kuřata jsou jen čtyři, ale i to málo je zábavné pozorovat.

.


.


.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.