čtvrtek 14. ledna 2021

Nakládaná křepelčí vejce.

 Před časem jsem slíbila, že až naložím první křepelčí vajíčka, tak se pochlubím. Dostala jsem se k tomu až dnes a tak je tu i chlubení.  Recept jsem našla na internetu a ráda se s vámi podělím. 

Svařila jsem bílé víno s octem a solí. Cibuli, feferonku a česnek jsem nakrájela na menší kousky a vše jsem vložila do svařeného nálevu. Přidala jsem pár kuliček pepře, nového koření a hořčičné semínko. Patřila tam jalovčinka, ale tu jsem neměla.

Oloupaná vajíčka jsem naskládala do skleničky proložila cibulí, česnekem a feferonkami a zalila tím horkým nálevem s kořením. Skleničku jsem uzavřela a teď počkám nejméně 24 hodin a pak budu ochutnávat. Doufám, že mě to nezklame a pochutnáme si.

Stejně velkou skleničku vajíček naložených ve slaném nálevu lze koupit za 351,- Kč. To je láce, že? Sklenička je od velké majonézy Helmans.







9 komentářů:

  1. Teda to je paráda, určitě budou moc dobrý a při myšlence, že máš tolik peněz v kapse, tě budou chutnat ještě víc. Ta sklenka od majonézy není tak velká a tolik se jich tam vešlo. Jsi šikulka. Přeju velké pochutnání. U nás už je hodně sněhu a zatím pořád ještě popadává a nebo se vyloženě sype. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  2. Jitu, ani jsem netušila, že se vajíčka dají takto nakládat. Určitě nám dej vědět, jak Ti chutnala.

    OdpovědětVymazat
  3. To je přímo bomba Jitko jak cenově, tak zdravotně. Křepelčí vajíčka jsou pro naše zdraví 1☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Netušila jsem jak obrovský přínos pro naše zdraví tato vajíčka mají. Určitě chov rozšíříme. Pokud bude na jaře lepší situace, plánuji i vykrmení křepelčích kohoutků. I to je lahůdková potravina. Nadívané křepelky jsou luxus.

      Vymazat
  4. To je skvělé, nevěděla jsem, že se vejce dají nakládat. Vypadá to moc hezky a podle přísad v nálevu budou i výborně chutnat. Určitě by se mi křepelčí vejce líbila i na chlebíčcích, já jsem pro miniaturky, tzv.jednou do huby :-)) A jestli jsou i zdravá, tím lépe, v dnešní době se musíme hlídat! Moc zdravím a měj se krásně 😊

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem hlavně zvědavá na výsledek. Čekám, že se pochlubíš, jak vám chutnaly.

    OdpovědětVymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Loupáčky

500 g  hladké mouky 230 ml  mléka (pokojová teplota nebo vlažné) 100 g  změklého másla 75 g  cukru 1  vejce (pokojová teplota) 30 g  čerstvé...