neděle 9. listopadu 2014

Večer po milém setkání

Dnes se uskutečnilo již třetí setkání Ženského klubu, který jsem založila v roce 2008. Tentokrát se nás sešlo jen pár, ale o to víc času jsme měly na pokec. Děvčata byla pilná a tak bylo taky co vystavovat. Jsem z toho všeho tak rozjivená, že ač je hodina po půlnoci, nechce se mi spát. Tak tady sedím, poslouchám známé melodie a mým uším libozvučné tóny saxofonů a přemítám o tom, jak krásná přátelství lze navázat prostřednictvím internetu. Toto, starší generací často opomíjené médium je hotový zázrak. Nám se podařilo vytvořit skupinku žen se stejnými, nebo podobnými zájmy, která se dvakrát do roka schází a vždy má o čem povídat a co probírat.Tady, v příjemné atmosféře z nás spadnou všechny starosti, opustí nás naše bolístky a užíváme si to. Azyl na jeden, nebo někdy i dva dny nám poskytují manželé Usnulovi ve svém penzionu Lada, který se nachází v malé vesničce Repechy, čítající jen několik desítek obyvatel včetně chalupářů. Je zde klid, krásná příroda a dobří lidé. I když, ne vždy se všem daný termín setkání hodí, přijedou alespoň děvčata z Moravy, která to nemají tak daleko. Tak, jako se vydařila předchozí setkání i toto dopadlo velice dobře. Rozcházely jsme se s úsměvem na tváři a s vědomím, že za měsíc se uvidíme znovu, protože jsme dostaly pozvání od pana starosty z vedlejší obce, kde se budou konat vánoční trhy. Všechna děvčata s radostí přislíbila, že přijedou. Zítra přidám ještě pár fotek ze setkání. Musím počkat, až děvčata pošlou svoje fotky, protože já jsem svůj fotoaparát zapomněla doma. To je pech. Ale nebojte se, o nic nepřijdete. Možná vás nasměruji rovnou na klub, kde budou fotografie všech děvčat. Fotky.


Ráno tady ty fotky najdete. Ono už vlastně ráno je, takže ne ráno, ale dopoledne.Stejně jako na stránkách Ženského klubu. A teď už dobrou noc.


Tak opět změna. Je právě hodina po poledni a já vkládám první upravenou fotku. Zbytek už najdete na klubu, ale zase to nebude tak hrrr, protože fotky se mi scházejí postupně. Zatím jsem dostala fotky od tří děvčat. Tak večer tam snad bude všechno.



Je to jen část toho, co na výstavě bylo možné shlédnout nebo zakoupit.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.