středa 7. září 2022

Houbová omáčka

Ingredience:


















4 komentáře:

  1. Já našla na chatě asi pět modráků, začínali teprve růst. Půl koše smrkových hřibů a půl koše směsi babek, hnědáčků, kozáků a jeden křemenáč....ale te´d v týdnu kdo tam vyrazí, tak si myslím bude sakra žně!

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko,vzala jsem to dnes od kadeřnice přes obchod a koupila žampióny. Omáčka byla skvělá ,jen ji dělám trochu jinak.

    OdpovědětVymazat
  3. Jituš, děláš mně chutě. Ale ještě jsem se do lesa nedostala a tak moc bych chtěla. Snad to o víkendu vyjde a také něco na omáčku najdeme.

    OdpovědětVymazat
  4. Jako malá jsem s rodiči jezdila do Křenůvek za jejich známým. Každou neděli. Většinou se grilovalo kuře. Chodili jsme do lesa a když rostly, byla odpoledne houbová omáčka...

    OdpovědětVymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.