pondělí 1. února 2010

Včera a dnes na západě

Už mám té zimy dost a tak už ji ani nefotím. Včera před večerem, když jsem vyhlížela vnuka až se vrátí z práce se mi naskytl tento pohled a tak jsem ho blikla. Sluníčko se chystalo do hajan a obloha se krásně zbarvila do ruda. Skoro jako "Rudá záře nad Kladnem". Pamětníci znají tuto povinnou četbu. Ale s tím krásným západem slunce nemá kniha nic společného.Je zvláštní, že na fotce to tak úchvatně nevypadá, ale byla to opravdu nevšední scenérie, která se mi naskytla.





Jiný pohled na západní oblohu jsem zachytila dnes ráno, když jsem vypravovala manžela a vnuka do práce. Na západní obloze byl ještě vidět měsíc mezi stromy. Taky to ve skutečnosti vypadalo líp, než na fotce. Jinak bych se nenamáhala ještě v noční košili vylezt na zamrzlý dvorek.





Dnes ráno bylo -6°C.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.