sobota 20. března 2010

Květy pod střechou

Při dnešním zalévání květin v domě jsem byla překvapená rozkvetlou kytkou, kterou neznám. Mám ji už nejmíň pět let a ještě nikdy nekvetla. Letos poprvé. Jestli ji někdo z vás zná, budu ráda, když mě poučíte.
.
.
.
Tento kaktus si dělá co chce. Dostala jsem ho loni v lednu k výročí sňatku :-) .Dobrý že? Ale byl krásný a vzhledem k tomu, že kvetl v lednu je to asi kaktus vánoční. Jenže on kvete od té doby stále. Sice ne celý, vždy dva, tři květy. Je to kaktus podivín. Nebo já s ním dělám věci, které se mu nelíbí. Nevím, ale právě má rozkvetlé zase dva květy. Žeby velikonoční?.
A teď se mrkněte na moji velikonoční dekoraci z primulek.
.
Vajíčka jsou uháčkovaná, ještě oblíznu okna a vyperu záclony a příchodu Velikonoc u nás nic nebrání.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.