středa 10. března 2010

Omluva

Dobré ráno všem. Tímto článkem se chci omluvit všem, kteří si mě chtějí připojit ke svým kamaráddům na různých sociálních sítích. Nechci se zapojovat nikam.
Nezajímá mě Facebook ani Netlog ani žádné jiné sítě. Prostě se už nikdy nechci nikde organizovat. Nemám čas sledovat co se tam všechno děje. Jsem ráda, že si najdu čas na aktualizaci svých stránek a na své koníčky. Proto se chci omluvit všem děvčatům, které mě nově vyzvaly k účasti. Není to nic osobního, jen prostě nechci trávit na PC další volný čas. Život by se měl prožít v reálném světě. Pokud už musíme občas zajít do toho světa virtuálního, tak jen na skok a zase honem pryč. Bez Internetu se dnes neobejdeme, to je všem nad slunce jasné, ale neměli bychom se stát jeho otroky. Tak to vidím já. Jestli k tomu máte co říct, udělejte to v komentářích. Zajímá mě váš názor.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.