čtvrtek 16. prosince 2010

-15°C

Zima jako trám. Sněhu mraky, ojíněné stromy. Tak to vypadá dnes ráno. Myslela jsem kolik toho nenafotím, protože krásně svítí sluníčko, ale musela jsem utéct do tepla. Záblo mě tak do prstů, že to vypadalo, že mně přimrznou ke spoušti. Musela jsem pospíchat, ptáčci měli vyzobáno a tak honem dosypat slunečnici a to do všech tří krmítek. Je tady opravdu nával.


.


.


.


.


.


Ke snídani přišel i kos. Ostatní drobotina musela přesídlit na vzdálenější krmítko.


.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.