pátek 3. prosince 2010

Opět chumelí

Od rána hustě chumelí. Obávám se, že Moravu opět postihne kalamita. Oba mužský mám na cestách tak jen doufám, že se ve zdraví navrátí. Když jsem pozorovala krmítka v zahradě, zjistila jsem, že se do zahrady dostal usurpátor všech ostatních ptáčků. Jak se dostal ke krmítku, ostatní ufrnkli. Ale že je to krasavec o tom není pochyb. A že já jsem měla zase jednou štěstí se svým foťákem, to se mi nechce ani uvěřit.


.


.


.

Fotky jsou nekvalitní. Abych ho nevyplašila musela jsem použít zoom a to se projevilo na kvalitě. Ale úlovek to je.

.


.


.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.