pátek 10. ledna 2014

Změna je život..

Včera, v nočních hodinách jsem dostala nápad na změnu. Ano, s novým rokem jsem oblékla svému blogu nový kabátek. Žádná předsevzetí jsem si nedala, ale kabátky budu měnit asi každoročně a malé změny budou nastávat i se střídáním ročních období. Proto se nelekejte, že jste při hledání mého blogu zabloudili. Změny mám ráda, stereotypy mě unavují.

A teď z jiného soudku. Dostala jsem dotaz co s amarylisem v tuto dobu. Ta otázka mě nakopla, protože při tom letošním neobvyklém počasí jsem na svoje amarylisy zapomněla a teprve včera jsem je vytáhla na světlo boží. Chudinky. Listy jsou už dlouhé a nedostatkem světla vycmrndlé. No doufám, že se na okně dají rychle dohromady. Náznak na květ u jednoho je, tak doufám, že se nic nepřihodí a vykvete.Ty další dvě cibule jsou ještě slaboučké, od nich se nedá nic očekávat.



Vidíte, jak to vypadá za oknem ? Dnes je jasná obloha, svítí sluníčko a je teplo. Vůbec to nevypadá na leden. Kdoví, jak se s tím příroda srovná. Já se s tím srovnávám docela dobře, klouzačky nemusím a hory sněhu odhazovat taky ne. Takže já se nezlobím, ale dobré to jistě není. Co to udělá s úrodou, ví trochu odborníci na zemědělství a Pán Bůh.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.