sobota 24. června 2017

Cuketová omeleta

Zase jednou něco zdravého. Vařila jsem jen pro sebe, protože manžel měl kapustu s hovězím a bramborem. (Zbytek od včerejška). Mělo to být jídlo podle stravování dle SCD, ale nechtělo se mi to dávat do papírových košíčků a zapékat v troubě. Když jsem to dělala minule, šlo to z košíčků špatně vyndávat. Takže jsem to udělala jako omeletu. A bylo to taky ok a hlavně rychlejší.Takže můj poopravený recept.

Ingredience:

1 středně velká zelená cuketka
1 větší červená cibule (může být i bílá)
5 čerstvých žampionů
1-2 stroužky česneku
asi 10 dkg ementálu
3 celá vejce
koření dle chuti a sůl
sladká chilli omáčka dle chuti
trochu kadeřavé petrželky na ozdobení (může být i normální nebo pažitka)
trochu oleje extra virgin

Postup:

Na oleji jsem orestovala na drobné kostičky nakrájenou cibuli, přidala na tenké plátky nakrájené žampiony a ještě chvíli restovala. Do toho jsem na hrubém struhadle nastrouhala cuketu, osolila okořenila a přikryla poklicí. Dusila jsem to pár minut a mezi tím jsem si rozšlehala tři vajíčka, nastrouhala sýr, taky na hrubém struhadle. Odkryté jsem to nechala ještě chvíli na ohni aby se odpařila tekutina z cukety. Tuto směs jsem v míse promíchala s vejci a části sýra a vlila zpět na pánev. Až se vejce trochu srazila, posypala jsem je zbytkem sýra a znovu, na pár minut přikryla poklicí. Hotové jsem posypala sekanou petrželkou a pokapala sladkou chilli omáčkou. Měla jsem výborný oběd a budu mít i večeři.



Polovina pánve je na talíři, druhá bude k večeři.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.