pátek 1. prosince 2017

Repechy se probouzí...

Naše malá vesnička se probouzí do krásného rána. Já z toho moc mít nebudu, protože peču. Přijedou děti a všichni mají sladké rádi.Mám zaděláno z kila mouky na makový závin, vánočku a na vále na mě čekají dva balíčky listového těsta. Z toho bude štrúdl. Než vykyne těsto, stihnu štrúdl a na sporáku bublá zelí. To si vařím na zítra abych toho potom neměla moc. Zítra dojde na čuníka a kolem toho bude spousta práce. Ale neděsím se, protože tady budu mít tři děvčata, která budou k ruce mně a synáčci a vnuci se budou s manželem a řezníkem motat kolem čuníka. Tak zatím jen pár fotek z dnešního slunečného dne.







Ptáčci už si neomylně našli své krmítko. Těch malých opeřenců je na naší zahradě spousta. Loučím se a vracím se do kuchyně. Pokračování bude snad večer.

Je 16.30 a já jsem opustila kuchyni. Je upečeno a teď se můžu vrhnout na vytření podlah a pak konečně relax. Tak to je průřez dnešním dnem.






Když se motám v kuchyni, nesmí u toho Sára chybět. Co kdyby něco upadlo na zem a nebo panička neodolá psím očím a něco jen tak upustí.



A to je pro dnešek vše.Přeji všem hezký večer.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.