sobota 16. prosince 2017

Škvarkové pracny

Včerejším dnem jsem ukončila vánoční pečení. Pro tuto činnost jsem kuchyň uzavřela. Dnes ji uklidím a pečení už nechci vidět. No vlastně trochu kecám, protože mě čekají ještě vánočky, ale to až koncem příštího týdne. Drobné vánoční cukroví už je v krabičkách. Pekla jsem samou klasiku. Vanilkové rohlíčky, linecké slepované, marokánky a letos jsem přidala u nás netradiční pracny. Dřív je pekla manželova maminka a protože má drahá polovička je má ráda, hledala jsem recept na internetu, protože recept se v rodině nedochoval. Nakonec jsem trochu experimentovala a internetový recept jsem si upravila po svém. Manžel už ochutnal a pochválil je, takže recept přidám na konci článku, abych ho měla uložený a příště věděla jak na ně. Ještě mám v lednici tři bílky a další budou ještě z pečení vánoček, tak potom ještě udělám pusinky, které milují naše vnoučata a tím pečení uzavřu definitivně. Pak už se budu těšit na Ježíška. Abych nezapomněla, udělala jsem taky nepečená rafaela.


V krabičce s vanilkovými rohlíčky je pár ježků. Ti jsou ze stejného těsta jako rohlíčky, ale už mě nebavilo šoulat rohlíky, tak jsem zkusila jen pro změnu a moji zábavu pár ježourů.


A teď recept na ty škvarkové pracny:

20 dkg hladké mouky
10 dkg mletých škvarků
10 dkg mletého cukru
10 dkg mletých ořechů
1 vejce
1 balíček skořicového cukru

Všechno smíchat a vypracovat těsto. Tím plnit formičky. Vymazávat formičky netřeba, škvarky jsou mastné a tak jdou pracny pěkně vyklopit.
Tento recept jsem použila proto, že škvarky mám čerstvé ze zabíjačky a tak se recept hodil. Přeji vám pěkné adventní dny, které nám ještě zbývají a já jdu na tu kuchyň.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.