neděle 17. února 2019

Když panička stůně...

...ač očkovaná proti chřipce, stejně mě navštívila. Očkovat jsem se nechala kvůli té příšernosti, kterou jsem měla minulý rok v tomto čase. Abych nemusela poslouchat mého MUDra, že jsem ochořela proto, že jsem nebyla očkovaná, svolila jsem a nechala se naočkovat. Pravda je, že průběh tentokrát není tak dramatický jako minule. Nemám horečky, můžu dýchat, ale kašlu a kašlu tak, že mě bolí každá kůstka v těle, každý sval o kterém jsem ani nevěděla, že ho mám. Díky tomu, že manžel je v kuchyni velmi zdatný a umí nám uvařit, můžu ležet a se mnou leží i můj terapeut. Bez něho by mně bylo v posteli smutno.
Nezanedbatelná pro moje uzdravování byla i včerejší návštěva našeho nejmladšího vnuka, který babičce přivezl kousek jara pro potěchu duše. Ten nikdy nezapomene udělat mně něčím radost. Když viděl, že ležím, běhal kolem mně, nutil mě pít čaj a manželovi pomohl dovařit oběd. Mám strach, aby ten moribundus nechytl. To bych mu nepřála za to všechno, co pro nás dělá. Kytičku, kterou mně přivezl jsem taky vyfotila, aby jste si se mnou užili kousek jara.
Užívejte si krásného předjaří a já se jdu kurýrovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.