sobota 9. února 2019

Pozitivní přístup k životu

Původně jsem neměla v plánu přidat nový článek, ale tohle nemůžu nechat jen tak a musím se s vámi podělit. Přišlo mi to mailem od kamarádky a tak mě to pobavilo, že ještě teď se chechtám.



Dcera navštíví matku v domově důchodců

Tak jak se máš mami? Ale, jo dobrý. Mám nového přítele.
Máš nového přítele? Prosím Tě a koho?
No toho ošetřovatele co právě běžel
okolo....
Ale mami , ten je nějakej mladej, kolik mu je?
Dvacet sedm let. Ale mami to je dost velký rozdíl
To mi nevadí, hlavně, že se o mně
dobře stará a všechno mi udělá co
potřebuju.
A neříkej, že s ním máš taky sex?
No jistě že mám 2x, 3x do týdne.
Ale mami po tolika sexu, se může i umřít!
No tak umře, no. Najdu si jinýho.



Přeji všem stejně pozitivní přístup k životu a hezký víkend.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.