čtvrtek 31. října 2019

Phalaenopsis

Dostala jsem krásnou orchidej. Už dopředu je mně té krásky líto, protože já si s nimi vůbec nerozumím a neumím je pěstovat. Vždycky jsem je obdivovala a taky už jsem jich pár pohřbila. Rodina už ví, že mně je nemají kupovat. Tuto jsem nedostala od rodiny, ale od kolegů mého manžela z jeho posledního pracovního působení. Tak doufám, že když jsem si teď vyhledala co s ní mám dělat, tak ji uchovám. Držte mně palce.Nevím, jestli ji bude dobře na okně obráceném na západní stranu. Nemá ráda přímé slunce tak snad...




Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.