neděle 1. března 2020

Koblížky pro hosty

Pro dnešní návštěvu snachy s vnučkou jsem udělala domácí koblížky. Upravila jsem si recept z internetu a byla jsem zvědavá jaké budou.

Ingredience:


25 dkg hladké mouky
25 dkg polohrubé mouky
1 sáček vanilkového cukru
1 sáček sušených kvasnic
2,5 dcl vlažného mléka
2 žloutky
1 pol. lžíce rumu
3 dkg rozpuštěného másla
špetka soli

Postup:

Všechny suroviny dáme do mísy a ručním hnětačem vymícháme těsto. Necháme asi hodinu kynout. Těsto rozválíme na placku a sklenicí vykrajujeme kolečka, která přikryjeme utěrkou a necháme ještě 1/2 hodiny kynout. V rozehřátém sádle (oleji) pak koblížky smažíme . Jsou krásně naskočené a uvnitř vznikne dutina, do které je možné naplnit marmeládu podle vlastní volby. Já jsem plnila meruňkovou a nahoru si podle chuti nastříkal každý šlehačku.Jsou krásně nadýchané, můžu s čistým svědomím recept doporučit.


Dobrou chuť.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.