středa 18. března 2020

Opět jsou na programu roušky

Tentokrát jsou to roušky šité. Zkoušela jsem tyto dva modely. Střihy jsou z Youtubu. Dvě roušky jsem ušila pro sousedku a 4 pro neteř. Jednu šitou mám i pro sebe, manžel má respirátor. On chodí nakupovat, tak potřebuje něco účinějšího, ale na zahradu a kolem domu mu bude stačit bavlněná a tak budu pokračovat v šití. Materiálu mám dost. Pokud bude chtít někdo další z našeho okolí tak budu rozdávat dál. A teď to, co jsem stvořila.


Z těchto dvou modelů jsem nakonec zvolila ten modrý. Je o něco jednodušší.


Materiál je 100% bavlna.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.