úterý 22. prosince 2020

Stav k dnešnímu dni

Byla doba, kdy mě to tady velice bavilo.  Něco se stalo a ve mě hrklo, jako v pendlovkách. Jsem jako bez života, nic mě netěší , ani ty letošní Vánoce. Neustále jsme masírovaní situací, která potrefila celou naši i světovou společnost. To na náladě nikomu nepřidá. A k tomu ještě další bomba, zmutovaný covid v Anglii. Jednu hrůzu člověk překoná a valí se na něho další hrozba. Copak to může někoho těšit? 

I přes to, že mě nic nebaví, jsem s vypětím všech sil upekla i nějaké cukroví a to je jediné s čím se letos můžu pochlubit. Neměla jsem sílu ani na každoroční vánoční úklid. Ale to mě trápí ze všeho nejmíň, protože utřít prach na nábytku a vytřít podlahy, letos prostě musí stačit. 







A to je vše, na co jsem se zmohla. Ale to stačí, neměli bychom to jíst ani jeden a tak jen na zavonění  domu vanilkou a něco, aby bylo na talíři ke kávě. Pokud ovšem nebude zakázáno stýkat se v kruhu rodiny a bude nám dovoleno setkat se s dětmi. Jinak tady budeme jako dva poustevníci a cukroví budeme jíst až do Velikonoc. Nicméně Vám všem, kteří ještě před svátky zavítáte na můj blog, přeji krásné Vánoce prožité v klidu a ve zdraví. 



A já si přeji, aby vykouzlil úsměv i na Vašich tvářích.







18 komentářů:

  1. Jituško, jsem na tom podobně. Děti nepřijedou určitě, mají to daleko a asi i mají o nás strach. Drž se!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Jituš nevzdávej to,taky mě štve ten šmejd covidovic,ale hlavně,že je ti lépe. Taky jsem upekla jen 5 druhů-rozdělila na tři díly a to mě ještě syn radil,nepeč,kašly na to,ale člověku to nedá, ještě zítra štrůdlíky a jinak velký úklid nepřeháním,však se uklízí po celý rok. Cukrovíčko máš pěkné a my už se s ním cpeme a hotovo...Jitu měj s manželem klidné a krásné vánoce a nepouštěj si zprávy a koukej na pohádky.Ze srdíčka přeje Miluš

    OdpovědětVymazat
  3. Máš krásně napečeno, v mrazáku to do Velikonoc vydrží ☺ K nám také nepřijede dcera s přítelem, mám strach, protože mám ještě rodiče přes devadesát a i my jsme už ohrožený druh. Musíme to nějak přečkat a doufat, že brzo zase bude lépe. Moc zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  4. Jitko, hlavu vzhůru:) i my budeme s manželem na Vánoce sami děti se k nám chystají mezi svátky, tak uvidíme jak to dopadne. Situaci kolem covidu už ani nesledujeme a užíváme si klidnou zimní dovolenou. Cukroví máš pěkné a máš ho dost, taky si myslím, že ho budeme jíst do Velikonoc :), ale co k vánocům to patří tak jsem napekla. Jitko měj se krásně, užívej klidu a pusť si třeba nějakou pěknou pohádku. Přeji pohodové Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jitko, chodím sem nahlížet a jsem ráda, že ses ozvala. Při tom všem jsi toho zvládla dost a hlavně vydržte. Vánoce byly a budou, hlavní je zdraví. Mezitím jsem si i já založila svůj blog, jestli budeš mít zájem, nahlédni a přečti si "Úvod", je tam i zmínka o tobě, moje poděkování. ... Mějte s manželem příjemné Vánoce. Hanka ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem na tom úplně stejně.Do ničeho se mi nechce...a proč taky?Vždyť nikdo nemůže přijít.Každoročně jsme se všichni scházeli 25.12.
    Přeji klidné a ve zdraví prožité dny ☺

    OdpovědětVymazat
  7. Tak je mi tak nějak stejně. Jen napečeno nemám. Ani nubude. Ani ten prach neutřu. A vytřít zeme? To opravdu nezvládnu. Vaří za mě hotovky. Ani dárky nemám zabalené. Je to letos bída. Chtěla bych aspoň stromeček nastrojit, jenže je ve sklepě a tam jsou schody, ty prostě nedám.
    Tak ať aspoň ty máš trochu normální vánoce ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, jsem ráda, že jsi aspoň doma.Já jsem taky pořád unavená, ale trochu to tady musím poliskat. Na zítra jsem si naplánovala pečení vánoček,polovina děcek přijede 25.12. a další půlka 30.12. Pokud nebude nějaký další zákaz návštěv. Od jara tento rok nestojí za nic, ale ty Vánoce jsou hrozný. Pořád jsem si říkala, že nejsme malé děti, ale jak se to blíží, je mně čímdál víc nanic.Normální Vánoce mít rozhodně nebudu. Ale s tím nic nenadělám. Nemám sílu je ani nijak ozvláštnit. Krom nastrojeného stromku nemám žádné dekorace.Renatko drž se a snad si to vynahradíme o těch příštích Vánocích.Hlavně se dej co nejdřív dohromady.

      Vymazat
  8. Jitu, chápu Tě. Taky nemám moc náladu. Upekla jsem pět druhů a trochu vezmu na ochutnání k mladým. Budeme u nich na Štědrý den. V neděli bychom si chtěli vzít děti, ale záleží jaká bude situace a nová opatření.
    Přeji Tobě i rodině vánoční svátky prožité hlavně v klidu a v zdraví. Růža

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Jitko, nezoufej, ale doufej, buď ráda, že vše zvládáš a pomalu se zotavuj. Nic ti neuteče, vím nálada je ponurá. Já upekla tři druhy za pomoci manžela, pojídáme průběžně, něco málo jsem přibalila dceři. Nevěsta nepekla vůbec, koupila a hotovo, dělá 12 v DS, dnes nás navštívila se synem, oba byli včera na testech,dnes měli volno, tak honem na chvilku. Testy mají v práci nařízené. Uklízení neřeším, vždyť uklízíme pořád. ☺
    Přeji zdraví a lepší náladu.

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Jitko, držte se a opatrujte se. Přeji klidné vánoce a do nového roku hodně zdravíčka. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Letos budou Vánoce prostě jinak,nás jeden den zavírali doma, druhý den pouštěli ven, pro jistotu jsme se se synem a snachou udělali vánoce už v neděli.Mladší je v Německu a pracuje v nemocnici, tak si jen zavoláme. Situace jakž takž a jsme rádi že jsme aspoň zdraví. Uvidíš že na jaře bude lépe.
    Přeji hezké Vánoce !

    OdpovědětVymazat
  12. Jituš, tak je po Vánocích a já jsem docela ráda. Uklízení jsem ošidila, něco jsem napekla, ale nesešli jsme se všichni. Snažím se nikam nechodit, abych neohrozila manžela. Není na tom zrovna teď nejlíp a já jsem z toho smutná a nervní. Tak se jen modlím, ať ty starosti všechny unesu! Mějte se pěkně, ať je ten nový rok zdravý!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My máme covid za sebou oba, ale stejně nikam nechodíme. Je škaredě a tak je nejlíp doma u krbu. My jsme se setkali s rodinou staršího syna a ti mladší by měli přijet 30.12. ale vzhledem k dalším omezením a možností setkávání jen dvou lidí, tak se možná sejdeme až v lednu. Pokud se situace zlepší.Taky jsem to letos ošulila. Ani jsem neměla chuť na nějaké zdobení bytu atd.

      Vymazat
  13. Ano, je po vánocích a zase už budou všichni doma zavření a nějak to nebere konce. Koroňous jeden takovej. Něco jsem napekla, ale žádný přehánění, udělala jsem dost salátu a řízky vepřové a krůtí, tak se živíme všichni, hlavně salátem. Včera jsme byly u švagrové, po několika měsících, zatím se taky drží, tak snad to nějak zvládneme i dál. S úklidem jsem to taky nepřeháněla, však se svět nezboří a až bude zase líp a tepleji, tak se bude i líp dělat. Zarostlá jsem hrůza k holičce jsem se nedostala a teď už to zase nepůjde. Jituš, držte se a určitě bude zase líp. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  14. Jituško, musíme věřit, že brzo bude všechno zase dobré. Doma se můžete jako rodina setkávat bez omezení. Přeji ti šťastný a hlavně zdravý nový rok.🧡🍀

    OdpovědětVymazat
  15. Jituško,taky jsme měli Vánoce úplně jinak,než jsme zvyklí,skoro jsem to obrečela,ale nakonec to všechno dobře dopadlo a věř,všechno jednou skončí.
    Přeji hodně zdravíčka :-) Alena

    OdpovědětVymazat
  16. Jituš, držte se, buďte rádi, že jste zdrávi. Cukrovíčko máš lákavé a víc ho není třeba, a pořádek doma máš, já to vím. Věř, bude líp, přijde jaro... a vše bude růžové.

    OdpovědětVymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Loupáčky

500 g  hladké mouky 230 ml  mléka (pokojová teplota nebo vlažné) 100 g  změklého másla 75 g  cukru 1  vejce (pokojová teplota) 30 g  čerstvé...