úterý 13. dubna 2021

Dnešní zasněžené ráno

Už jsme tady před pár lety zažili i 30 cm sněhu o Velikonocích. Letos přišlo  překvatení poněkud později a já doufám, že to nebude mít dlouhého trvání, protože pod sněhem čeká pěkná hromádka dřeva na poštípání a uklizení pod střechu.








12 komentářů:

  1. U nás je taky bílo a říkám, že je to jako v zimě, sníh všude a paní zima si mne ruce. Dřevo už jsem chtěla taky objednat, tak raději počkám na příští týden, snad už bude líp. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, také jsme se probudili do bílého rána. Je nad nulou, tak sníh asi dlouho nevydrží.

    OdpovědětVymazat
  3. U vás se to dalo očekávat. Tady dole jen prší, poprchává a je zima.

    OdpovědětVymazat
  4. U nás je od začátku roku více bílo než zeleno. Už mne to dost štve. Včera jsem byla ve městě, šla jsem podchodem, kde mají takové to veřejné piáno a tam seděl muž středních let a překrásně hrál. Když jsem vystoupila nahoru po schodech hleděla jsem na nádherně rozkvetlý strom. Krásně mne to jarně naladilo. No a dnes už zase bílo! Neovlivníme to. Musíme si ty dny zpříjemňovat jinak.

    OdpovědětVymazat
  5. Jitko, taky jsem opět ráno naštvaně zírala na ten sníh. Už bylo dost sněhu a zimy. Věřím,že se brzo dočkáme teplých dnů. ☺ ♥ ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Jituš, dnes ještě jednou. Nyní večer je to u tebe bez reklamy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U Jitky se zbavím reklamy,když kliknu na křížek a myší popojedu v článku na komentáře a mohu bez reklamy prolézat celý blo a pak klidně napsat komentík...Jitku zdravím a Jani tebe taky. Miluš

      Vymazat
  7. Já tak netrpělivě očekávám jaro.Tady včera poletoval zase sníh ☻
    Přeji klidný den ☺

    OdpovědětVymazat
  8. Už všichni na to teplé počasí čekáme asi stejně. Potřebujeme prohřát tělo :-)) Snad se brzy dočkáme :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jituško, hurááá! Po dlouhé době se mi k tobě podařilo napsat komentář, to je skvělé !

    OdpovědětVymazat
  10. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up you mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{Universalcardshackers@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
    services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {Universalcardshackers@gmail.com}
    Whatsapp:::::+31687835881

    ®

    OdpovědětVymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Loupáčky

500 g  hladké mouky 230 ml  mléka (pokojová teplota nebo vlažné) 100 g  změklého másla 75 g  cukru 1  vejce (pokojová teplota) 30 g  čerstvé...