čtvrtek 1. dubna 2021

Velikonoční výzva...

Nechala jsem se inspirovat u Janky a stvořila jsem ubrouskovou technikou dvě vajíčka. Použila jsem karton z krabice, ubrousky a šikmým proužkem jsem každé vajíčko olemovala. Na přilepení jsem použila Herkules.





Obě vajíčka nejspíš zavěsím do okna. Musím se přiznat, že nebýt této výzvy, naměla bych valnou velikonoční výzdobu. Nějak mě už ty svátky neberou. Ještě spíchnu narychlo něco na stůl a to bude vše. Večer to sem přidám. Teď jdu zadělat na mazanec.


10 komentářů:

  1. Jitu, vajíčka se Ti moc povedla. Moje velikonoční výzdoba jsou větvičky kudrnaté vrby ve váze a háčkovaná vajíčka a kuřátko. Vnoučata neuvidím, muž jel na chalupu (je v našem okrese), tak budu sama doma.

    OdpovědětVymazat
  2. Jituš, zrovna jsem Ti psala mail, že se nemohu řádně dostat k Tobě na přečtení příspěvku ohledně reklam. O napsání komentářů nemluvě. Nyní se mě to zdařilo ne přes svůj blog, ale přes Blog - přihlášení. Vajíčka máš moc krásná, mě taky letošní velikonoce neberou. ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Já nemám vůbec žádnou výzdobu, letos jsem to totálně vynechala. není na to vůbec nálada ani chuť.... ale jsou krásná!

    OdpovědětVymazat
  4. Je to moc hezká výzdoba, já mám jen proutky ve váze a navěšený barevný vajíčka a pár kytiček. Taky mám zaděláno na mazance, peču i pro mladý, beránka a nádivku jsem upekla včera, ještě poleju beránka čokoládou a budou skoro velikonoční přípravy u konce. Přeju moc hezké prožití svátků jara a hlavně hodně zdraví a spokojenosti. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  5. Jitusko, vajíčka máš na jednicku����zkouším odeslat komentář, protože mám stejný problém jako Fukcarinka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem bezradná. Nevím co udělat aby se tam ta reklama neobjevovala. Jediné co jde, je na reklamě tím křížkem vpravo nahoře zavřít a pokračovat v tom co dál nabízí. Tak to snad jde odstranit.

      Vymazat
    2. Jituš já jen klikla na křížek,zadala jim aby reklamu u tebe neukazoval google a zůstalo bílé políčko po reklamě.Kolečkem u myši jsem sjela na konec článku a klikla na komentáře a debilní reklama i s bílým políčkem zmizela a mohu ti prohlížet v klidu blog...Miluš

      Vymazat
    3. Miluško, zkusím to také tak. ☺

      Vymazat
    4. Zkus to taky,já to vytvořila a potom mě to vzalo i komentář...Nevím proč jí to tam google dal,nebo to Jitce nějaký puberta napadl...Někteří se už nudí a tak bude dobře až půjdou do školy a to co nejdříve...pa a hezký zbytek svátků- Miluš

      Vymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.