pondělí 20. prosince 2021

Průběžně jsem háčkovala...

Ano, háčkovala jsem po celý rok, ale jen podle nálady, nikoliv podle potřeby. Trochu se mně to nahromadilo a teprve včera jsem se dostala k tomu, abych to naškrobila a vypnula. Krom vánočních ozdob jsem taky vytvářela nějaké záložky do knih a tak jsem to nafotila a můžu ukázat své drobné dílko.










 

10 komentářů:

  1. Jitu, moc se mi líbí jak vánoční ozdoby, tak i záložky. Takové drobnosti se vždy mohou hodit i jako dárek.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
  2. Jitulka-šikulka :-) Hela

    OdpovědětVymazat
  3. Jitko, krásné háčkování. Moc se mi líbí. Přeju hezké prožití Vánoc. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já vím, že ty nezahálíš a tajně něco háčkuješ, a že bez háčkování nemůžeš být. Krásné ozdobičky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani to spíš jen občas. Nijak systematicky se tomu už nevěnuji. Když jsem něco stvořila a strčila do pytlíku a teď před Vánoci jsem to naškrobila, že by se to mohlo hodit. Mám objednávku na velikonoční vajíčka, tak se budu věnovat tomu a pak mám v plánu naháčkovat ozdoby na stromky pro vnoučata aby tady po mně něco zbylo.

      Vymazat
  5. Moc pěkné ozdoby.Přikázala jsem si,že příští rok se vrátím k háčkování...
    Kde bereš návody?
    Přeji krásné a klidné svátky celé rodině Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem mraky návodů na starém blogu, ale při stěhování na tento blog jsem o spoustu přišla. Něco mám oskenované a tak po Vánocích ti něco pošlu. Asi nejlépe na mail.

      Vymazat
  6. Moc pěkné háčkování Jitko. Já už háček nedržela v ruce ani nepamatuji, teď jsem se při covidu pustila do pletení ponožek :)
    Zdravím a přeji krásné svátky ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké výtvory,já už dlouho nic netvořila. Potomci určitě budou Jitko rádi za háčkované ozdoby.

    OdpovědětVymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.