úterý 23. listopadu 2021

Blíží se Advent

 Většinou nebývám připravena v takovém předstihu, ale letos mně to docela dobře vychází a už jsem částečně připravena. Ještě chci udělat věnec na dveře a budu mít hotovo. Fotku věnce přidám později.






10 komentářů:

  1. Jituš, výzdoba se ti moc povedla. Máš to i se světýlky, jestli dobře vidím?

    OdpovědětVymazat
  2. To je nádherné.Bude to zdobit celý byt.
    Přeji krásný podvečer ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Jitu, krásná adventní dekorace, moc se Ti povedla.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  4. Jitko, zdravím. Moc hezké, já mám taky ráda výzdobu dřív, ať si ji užijeme ! Hezkého je teď pomálu, tak aspoň tyto světýlka... Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké, Jitko, pozítří začíná advent :-)))

    OdpovědětVymazat
  6. Zase jsem ve skluzu. Ale to nevadí. Letošní advent a vánoce chci mít v klidu a pohodě. Co nestihnu, nechám plavat....
    Máš moc hezký věnec

    OdpovědětVymazat
  7. Ten je krásný ! Letos máte advent i se sněhovou nadílkou, snad budou i bílé Vánoce ? Já budu ráda když nám nebude pršet 😁

    OdpovědětVymazat
  8. Jitko, k svátku ti přejí zdraví, štěstí a pohodu. 🍀🌹🍀

    OdpovědětVymazat
  9. Jituš, k svátku jen to nejlepší a pokojný adventní čas přeji!

    OdpovědětVymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Loupáčky

500 g  hladké mouky 230 ml  mléka (pokojová teplota nebo vlažné) 100 g  změklého másla 75 g  cukru 1  vejce (pokojová teplota) 30 g  čerstvé...