středa 23. února 2022

Čočka nakyselo a uzený hovězí jazyk

 Dnešní oběd byl docela rychlý. Čočku jsem si večer namočila, dnes povařila, osmahla cibulku a udělala jišku. Dochutila slepičím bujónem a troškou octa. Jazyk jsem vařila v papiňáku. Pochutnali jsme si oba a ještě zůstalo na zítřek. Zítra budou k čočce vajíčka. 




No a k večeři si já udělám osvědčenou rychlo pizzu z tortily. Už jste ji mohli vidět na mém FB. Manžel si najde něco v lednici.

Tortilu jsem potřela kečupem a trochou sladké chilli omáčky, naskládala jsem salám, malá rajčátka jsem jen přepůlila. Přidala jsem na kolečka nakrájenou jarní cibulku a nastrouhala hodně sýru Gouda. Dala jsem to do vyhřáté trouby a takhle to vypadalo hotové. A na to se chystám. Místo salámu bude šunka, jinak vše zůstane stejné. 



11 komentářů:

  1. Jitko, čočka na kyselo a k tomu jazyk, mana nebeská. Děláš mě chutě. ☺

    OdpovědětVymazat
  2. To bych mohla a jak ráda 😋 Čočka se tady dělá hlavně na Nový rok , prý přináší peníze . Zatím to moc nefunguje 😁

    OdpovědětVymazat
  3. Jituš, ty jsi výborná kuchařka i cukrářka. To se o tobě ví!!!!Mňam!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Čočku vařím dost často,protože ji mám ráda od dětství.Uzený jazyk jsem jedla před mnoha lety-byl dobrý.Nevím proč jsem ho vyřadila z jídelníčku.Tu pizzu bych si dala hned ☺
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Jitko. Samé dobroty u Tebe... Čočku vařím často a máme ji rádi, já ji jím samotnou, ostatní s vejcem nebo párkem. Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Jitko, dostala jsem hlad a honí mně mlsná, asi půjdu raději do pelechu. :-))))) Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Jituško :-)
    U nás byla čočka s uzeným nedávno. Nápad s tou tortilou je bezvadný. Rychlá večeře, nebo klidně i oběd :-) Měj se moc hezky :-) Alena

    OdpovědětVymazat
  8. Pizzu moc nemusím, už vůbec ne na oběd, ale když j někdo miluje, proč ne, že?

    OdpovědětVymazat
  9. Pizzu mám ráda a tohle je skvělý recept, určitě to také vyzkouším. Díky za tip 😉

    OdpovědětVymazat
  10. Jitko, čočku udělám teď přes víkend. A k tomu volské voko a ježka z uzeniny a cibulku. Měj se příjemně. 😊

    OdpovědětVymazat
  11. Čočku na kyselo mám moc ráda. Stačí mi k ní vajíčko nebo kus opečeného kabanosu nebo párku...

    OdpovědětVymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.