úterý 16. srpna 2022

I odpočívat se musí.

Dlouho jsem neháčkovala. Naposledy minulý rok, kdy jsem postupně uháčkovala pár vánočních vloček a nějaké záložky do knih. Letos jsem zatím vytvořila dvě dečky a ty teď představím. Ta první byl dárek a ta druhá je jen tak, pro radost do archívu. Třeba se to taky bude někdy hodit a někomu s ní udělám radost. Háčkuji ze 100% bavlněné příze Monika a obě dečky mají v průměru 30 cm. 

K té druhé plánuji uháčkovat ještě prostírky pod šálky na kávu. Je to zábava, odpočinek i relax.






  

4 komentáře:

  1. Ahoj Jitko, líbí se mé obě dečky, jsi šikovná. Také ráda háčkuju. Opatruj se, zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tvoje dečky, to je prostě paráda. jedno očko jako druhé. Už se mi po nich a po tobě stýská. Chtělo by sto setkání. Alespoň malé, v PV

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si říkám, že by to chtělo cukrárnu a pokec s děvčaty. Já jsem minule vynechala Kojetín a tak doufám, že podzimní bude v pohodě. PV by mohl být koncem srpna nebo začátek září.Domluv se s Prostějovačkama a s Jankou a dejte mně vědět. Určitě přijedu.

      Vymazat
  3. Líbí se mi vzorek té růžové. Jsi moc šikovná.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.