středa 21. června 2023

Žlutá dečka

 Opět jsem vzala do ruky háček a přízi a vybrala předlohu na jednu děčku. Spotřebovala jsem menší polovinu 100% bavlněné příze Monika. Dečka má po vypnutí v průměru 36 cm a kdyby někdo měl zájem o popis, můžu ho poskytnout. Už jsem dlouho neuháčkovala šatečky pro panenku  naší malé sousedky a tak i ty jsou tady a čekají na vyzvednutí.



8 komentářů:

  1. Tetkapernikarka
    Jituško, malá sousedka bude určitě nadšená 😊 A i dečka je moc hezká. Moc pěkná barvička. Jsi šikulka 😊👍 Alena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jitko, pěkné háčkování!!! Já jsem lenoch. Sedím u počítače, nebo se povaluju u knížky. Běhám kolem zahrady, večer konečně krásně zapršelo, tak jsem nemusela zalívat. Sbírám jahody, hrášek, špenát a nedočkavě vyhrabávám brambory. Měj se hezky!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Omlouvám se , nepodepsala jsem se Hela*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, pokud vím, tak lenoši neběhají po zahradách. U nás po zahradě běhá manžel. Máme všechno opožděné, hrášek ještě nekvete a brambory nemáme kde pěstovat. Políčko co jsme měli u penzionu už nemáme, koupil ho majitel penzionu a nakonec to i s penzionem teď prodává.

      Vymazat
  4. Jituško moc se Ti dečka povedla, je krásná a panenka v šatičkách taky. Hezký spolu ladí ! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den,Helenko,máte šikovné ruce.Obě žluté věci se mi moc líbí a pokud můžu prosit,tek bych ráda popis na dečku.Děkuji předem Věra z Litoměřicka.verazampova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Změna v tvorbě

 Protože mám čerstvě zoperované oči, tak háčkování zatím není to, co by se dělalo nejlépe. A proto, že neumím jen tak lelkovat, využila jsem...