pondělí 11. září 2023

Směs na topinky


Podle receptu od kamarádky jsem zavařila směs na topinky. 

Ingredience:

1 kg rajčat
5 velkých cibulí
4-5 paprik
5 stroužků česneku
feferonku nebo pepř, pokud feferonku nemáme
1 dcl oleje
6 čaj. lžiček cukru
4 čaj. lžičky hořčice
2 čaj. lžičky soli

Vše nakrájet na větší kouskya vše na plechu v troubě dusit až se tekutina odpaří.
Pak do skleniček a zavařit 15 minut na 90°C.
Kamarádka psala, že z jednoduché várky měla 3 skleničky, ale nevím jak velké. Já jsem dělala z dvojité dávky a měla jsem 8 malých skleniček a 6 větších.




2 komentáře:

  1. Jituško taky jsem dělala letos směs na topinky, ale s houbami. Pozdravuju, Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, něco podobného dělávám a máme rádi. Někdy, když je, přidám třeba cuketu nebo dýni.

    OdpovědětVymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.