pátek 1. září 2023

Opět mě to pohltilo.

Háčkuji ráda, ale ne vždy je k tomu pádný důvod. Tentokrát jsem slíbila, že udělám pár kousků pro děti, které se zapojí do závodu canicross . U mně to většinou dopadá tak, že jak jednou začnu, nevím, kdy mám přestat. Zdá se, že jsem se rozjela natolik, že přívěsky zůstanou i na závod v příštím roce a nebo si nechám něco do Kojetína na setkání "Ženského klubu". Záleží na tom, jak dlouho mě to bude bavit. Na podzimní setkání plánuji spíš vánoční ozdoby. Tak uvidíme. 







4 komentáře:

  1. tetkapernikarka
    Jituško, Ty jsi úžasná a s háčkem to moc dobře umíš👍😊 Pěkná práce👍 Alena

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou moc milé háčkované drobnosti.Také moc ráda háčkuji,ale na takové drobnosti si netroufnu,
    neposlouchají mě ruce.
    Jituš,měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško jsi šikovná, to bude mít u dětí velký úspěch ! Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.