pondělí 27. listopadu 2023

Předvánoční tvoření.

Po podzimním setkání Ženského klubu v Kojetíně nepřestávám s tvořením. Tuto sobotu je u nás vánoční jarmark a tak jsem slíbila, že tam něco dodám. V Kojetíně jsem něco málo prodala a něco rozdala a k tomu, co zbylo jsem ještě něco dotvořila. Do koce týdne mám ještě prostor něco udělat, ale musím brzdit.Každý rok si říkám, že než začne Advent, budu mít naklizeno a budu si ten čas jenom užívat, Nepodaří se to ani letos. Kdybych vyfotila můj pracovní stůl, tak si řeknete, že jsem děsná bordelářka. Ale myslela jsem to dobře, dokonce jsem měla už začátkem listopadu umytá okna, ale proto, že bylo dost teplo na to, aby se na nich ještě vyřádily muchy, budu muset ještě jednou umývat. Aspoň ta, která jsou vidět.Neteř mně poradila. Říká, nic si z toho nedělej , když přes okna někdo nebude vidět, tak ať si je otevře.  No nevím, nemám na to náturu. Ale dávno už neřádím s úklidem jako dřív. V paneláku to bylo jednodušší, ale s tím naším hospodářstvím to dost dobře nejde,  udžet téměř sterilní prostředí. A taky ne každý den je člověk v takové kondici, aby zvládl všechno jako ve dvaceti. Těch 77 let je někde vidět. Jsou dny, kdy jsem redy, ale taky jsou dny, kdy jsem vděčná za ten nápad, pořídit si chodítko.
Ale  dost o problémech. Ukážu Vám, co jsem ještě stačila uhaklovat. Tyto krabičky mám tři.









Mám plnou krabici od bot takových drobností. Tak snad ještě před Vánocemi s tím někoho potěším. Přeji všem krásný adventní čas. 

4 komentáře:

  1. Jitko,já mám vyřešeno, poflakuji se od poloviny října po nemocnici a nyní v lázních.Navrat domů v rozmezí 12-19 prosinec. Okna mám umyté od začátku října a nic řešit nebudu. I tak se dá jak nejde jinak. Máš vše krásné,šikovné ručičky👍

    OdpovědětVymazat
  2. Jituš, s tvým tvořením jsem se naživo setkala v Kojetíně a klobouček mám doma. Jsou to nádherné a milé věcičky, určitě potěší. A to ostatní pusť za hlavu, lepší je usměvavá než hroutící se maminka a babička. Stejně se to všechno nakonec nějak stihne. Hlavně ať je pohoda. Moc zdravím.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jitko, máš krásné drobnosti, jistě někomu udělají radost.
    Když mám uklizeno, znamená to, že nic nedělám. Letos to nehrozí, protože jsem pletla dárky pro synovu rodinu. Chtěla jsem umýt okna, ale hlásí mrazy, tak nebudu hazardovat se zdravím. Do třetího patra nikdo nevidí.
    Užij si krásné svátky s rodinou

    OdpovědětVymazat
  4. Hela* zapomněla jsem se podepsat

    OdpovědětVymazat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.