středa 28. února 2007

Jaký je v tom rozdíl?


Když jsem dnes procházela své spřátelené blogy, tak jsem měla smíšené pocity. U babči jsem se zasmála, Babinec mě přiměl k zamyšlení, ale depka na mně padla až u Natky.Ne, že by za to mohla přímo Natka to rozhodně ne. Ale četla jsem si tam článek o pejskovi, kterému zemřel pán a jeho dcera si se psem nevěděla rady. Šupla ho, jak jinak, do psího útulku. Pejsek tam tesknil po domově a přál si nového pána, ale nakonec po čase steskem pošel.Je to smutný příběh, jakých je kolem nás hodně. My pejskaři dovedeme pochopit psí žal. Když jsem dočetla celý příběh a psala jsem komentář, bleskla mě hlavou asociace.Jaký je rozdíl mezi pocity zvířátka v psím útulku a pocity starého, opuštěného člověka, který nikoho nemá a nebo v horším případě, nikdo ho nechce? Také skončí v podobném útulku, kterému hrdě říkáme ústav pro přestárlé, nebo domov důchodců, jak chcete.Pořád je to ale to samé, samota, stesk a k tomu ještě nějaké nemoci.Nemáme v tomto ohledu podobné vyhlídky jako ti opuštění pejsci? Tak nevím, dělá to počasí, nebo kterej čert mně nasadil toho brouka do hlavy.Musím zajít na nějaký blog, kde to hýří veselím, abych přišla na jiné myšlenky.Už aby bylo jaro a kytky v zahrádce a zas bude veseleji.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.