úterý 3. dubna 2007

Jaro se začalo probouzet




Pozvolna a polehoučku se jaro vkrádá na Drahanskou vrchovinu.Není divu, vždyt ještě před čtrnácti dny to vypadalo takhle:




Následující fotky jsem pořídila dnes před polednem, abych mohla na blog vložit planou prvosenku. Pokud můj blog navštíví Bob z fotoblogu, tak se možná v komentáři dočtete, jak že se správně jmenuje. Jsou to poslední dvě fotografie.




Na této fotografii je podběl, bylinka, která je velmi užitečná. Vaří ze z ní čaj při nachlazení a kašli.




Tento a další obrázek jsou také prvosenky, ale ty jsou už vyšlechtěné.Ty mám ve skalce.




U těchto posledních dvou si počkáme, až co na to řekne Bob. Nevím jestli je to prvosenka vyšší, jarní, či bezlodyžná, nebo nějaká úplně jiná. Ale ta bezlodyžná to asi nebude, protože ta moje lodyhu má. Počkáme si na odborníka, ať neděláme ukvapené závěry.
Jestli u vás také všechno kvete, vyfoťte to a pošlete mi svoji fotku s vašim jménem, adresou blogu, nebo e-mailovou adresou na moji adresu yorga@seznam.cz a dáme si zase malou soutěž. Posílejte fotky neupravené a až jich bude nejméně deset, tak zahájím soutěž. O začátku vás uvědomím.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.