neděle 30. května 2010

Konečně jsem se dočkala...

Už je to skoro týden co mám doma čerstvý přírůstek do naší zvířecí rodiny. Ovšem teprve dnes jsem se dostala k tomu, abych to vyfotila. To počasí je příšerný. Teprve včera byl celý den bez deště. O proměnách počasí jsou fotky na mém fotoblogu . Abych vás zbytečně nenapínala, tím přírůstkem jsou kačeny. Respektive husokačeny, které se mi loni tak osvědčily. Loni jsem jich měla šest a bylo to málo pro tak početnou rodinu. Takže letos deset, ale to jen proto, že můj muž je brzda. Víc jich nechtěl ani omylem i když já jsem toho názoru, že je úplně jendo jestli chodím k šesti kačenám nebo ke dvanácti. Ale nevadí, příští rok to stejně navýším. A nebo ještě letos až skončí kačeny, nahradí je pár brojlerů.  To ale mužíček ještě netuší, tak pššššt. Ještě že můj blog nečte, už teď by měl špatné spaní.


husokachny

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Změna v tvorbě

 Protože mám čerstvě zoperované oči, tak háčkování zatím není to, co by se dělalo nejlépe. A proto, že neumím jen tak lelkovat, využila jsem...