středa 19. května 2010

Mám novou drogu...

Už jsem si myslela, že můj největší koníček je háčkování. Omyl. Stává se jím pletení z papíru. Nejen, že je to koníček, ale stává se pomalu drogou.Z počátku jsem myslela že se vším praštím do kamen a vzdám to, ale protože takový poraženecký postoje nemám v povaze, zkoušela jsem a okukovala práce ostatních motalinek až jsem stvořila svůj první, slušně vypadající košík. Dnes jsem splodila další. Opět není zdaleka takový, jak bych si představovala, (neumím uzávěry) ale i na ně jednou dojde. Zatím je to polotovar, nenamořený, ale už mám mořidlo doma a hned jak přestane pršet a trochu se oteplí i to napravím. Mám lihové mořidlo a to prý je v bytě dost cítit.
Došly mě ruličky a tak se snad dostanu i k žehlení prádla, které mám už dva dny nakropené a kvůli košíkům jsem to odkládala.  Tak tady je můj další pokus a teď jdu na to prádlo.


.


.

Prádlo je vyžehleno a tak jsem mohla připlést z listů žlutých stránek poklop na košík.


.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.