pátek 10. září 2010

Dečka č.103

Konečně jsem  dokončila dečku,  která mi zabrala prázdninové večery. Háčkovala jsem ji u televize, když jsem si potřebovala odpočinout. Proto trvala tak dlouho. Od špičky ke špičce hvězdy měří 68 cm a materiál je bavlněná příze Monika. Háček č.8. Nedokonalé vypnutí kazí celkový dojem. Bylo těžké ji vypnout, nemám tak širokou polystyrenovou plotnu. Než úplně uschne pokusím se ji ještě vyladit. Pokud se zadaří znovu ji vyfotím.




Podařilo se mi sehnat nový časopis ve kterém jsou minimálně tři krásné dečky do kterých se chystám pustit. Máte se na co těšit.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.