sobota 11. září 2010

Štafetová hra

Pozvání do této hry jsem dostala od Květy. Výzvu přijímám a předám dál.

Pravidla hry:

1. Uvést, kdo Tě do hry pozval
2. Vyjmenovat 10 věcí, které máš rád
3. Prostřednictvím komentáře pozvat dalších 10 osob do hry


ibišek pokojový


Moje desatero toho, co  mám ráda:

1. Moje rodina je to nejlepší co mám
2  Náš pes Yorga
3. Ruční práce
4. Hudba
5. Četba
6. Fotografování
7. Dobré červené víno
8. Kamarádi
9. Každé nové ráno
10. Jarní probouzení přírody

Durman


Do hry jsem pozvala těchto deset lidiček, kteří,  jak doufám neodmítnou a připojí se.


Hadimršku
Peťulku2626
Vlastu
Hablinu
Jarmilu
Jiřinu
Macina
Starého Dinosaura
Hanu
Marušku - raritu

surfínie


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.