neděle 19. září 2010

Háčkované dečky

Dokončila jsem dvě dečky. Tu první znáte z Galerie pod názvem Maruška.  Marušku jsem tehdy darovala a protože ta filigránská krajka je moc pěkná, udělala jsem si ji teď i pro sebe. Alespoň doufám, že zůstane doma. Druhá dečka je novinka. Měla být sice v meruňkové barvě, ale protože jsem meruňkovou neměla a dečka se mi moc líbila, uháčkovala jsem ji v růžové. Obě dečky jsou ze 100% bavlněné příze Monika, použila jsem háček č.8 a spotřebovala jsem na Marušku necelé klubko a na dečku č.104 padlo klubko celé. Maruška má průměr 38 cm a dečka č.104 má průměr 43 cm.

Maruška


Maruška - detail


č.104

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.