pondělí 8. listopadu 2010

Keramické hrnečky

Jany jsem narazila na krásné keramické hrníčky. Protože mám keramiku ráda a mám na ni dobrý zdroj zabírají v mém kredenci dost místa.Některé mám po šesti kouscích, ale také jsou mezi nimi jednotlivci. Pár jsem jich pro vás vyfotila.


.

Ten kočičkový je první , který jsem si koupila a mám jich zatím šest. Ani jeden jsem nerozbila. Ten druhý pochází ze stejné dílny a mám je jen dva. Jeden pro sebe a druhý je manžela.

.


Ten hrníček s Yorgou byl vytvořen na objednávku. Vzniklo jich devět. Dva měly být pro nás a zbytek pro nové majitele štěňátek, která se Yorze narodila. Nakonec jsem si nechala všechny hrnky. Nemohla jsem se s nimi rozloučit. Jeden z nich už zařval. Škoda. Ten druhý s konopím není sám, mám jich také šest.

.


Ten s kytičkami je jeden, měl to být dárek, ale nakonec zůstal doma. Ani s ním jsem se nemohla rozloučit. Hrneček s ptáčkem není sólista mám je dva. Z nich taky ráda popíjím kávu. Ale nejraději mám ten poslední s puntíky.

.

Hrníčků jsem nakoupila mnohem víc ale rozdala jsem je. Mnohé z nich můžete vidět ZDE . Například bucláčky s rybou dostaly moje snachy, obě jsou narozeny ve znamení ryb. Podobně aromalampy a další a další.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Loupáčky

500 g  hladké mouky 230 ml  mléka (pokojová teplota nebo vlažné) 100 g  změklého másla 75 g  cukru 1  vejce (pokojová teplota) 30 g  čerstvé...