neděle 7. listopadu 2010

Korálky

Korálky jsem si kdysi nakoupila s tím, že se pustím do výroby. Jen tak, pro svoji radost. Zatím k tomu nedošlo. Zato jsem si troje koupila. Kamarádka mé švagrové Marušky dělá moc pěkné věci. Když Maruška nějaké korálky přiveze, neodolám a něco koupím. Podobně to ylo i s těmito.

Mám dojem, že je neumím nosit, ale tyhle mám moc ráda a tak už jsem si je v létě párkrát vzala.


.

Tyhle jsem na sobě ještě neměla, ale líbí se mi, tak snad na ně taky jednou dojde.

.


A tyhle poslední jsem měla na sobě jedinkrát a to na svatbě neteře.

.

Nosíte podobné cetky? Zajimalo by mě, jak se v nich cítíte. Jestli jako já, že mám pocit nepatřičnosti, nebo je nosíte rády a připadá vám to normální?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Loupáčky

500 g  hladké mouky 230 ml  mléka (pokojová teplota nebo vlažné) 100 g  změklého másla 75 g  cukru 1  vejce (pokojová teplota) 30 g  čerstvé...