neděle 17. dubna 2011

Na poslední chvíli

Letos je to se mnou na pováženou.Teprve teď jsem se začala chystat na Velikonoce. Měla jsem v úmyslu změnit zaběhané zvyklosti, tedy neháčkovat, ale plést. S pletením jsem sice začala brzy, asi před měsícem, ale upletla jsem asi 10 hnízd z papíru a protože už se mně do dalších nechce, doženu to háčkováním.Obojí teď představím. Alespoň doufám, že představím. Blog má zase své launy a jeden obrázek vložím a čtyři ne. Tak snad se to zadaří.







Hnízdům chybí uvázat mašličku a obháčkovaná vajíčka naškrobit , odstranit skořápku a vložit kuře. To je práce na jeden večer. Asi to do Velikonoc stihnu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.