pátek 22. dubna 2011

Učím se


Jakže to říkal strůjce Velké říjnové revoluce? Učit se, učit se, učit se. Já jsem si myslela, že už se nikdy nic učit nebudu.Chyba, učím se stále. Teď je to například úprava fotografií v programu Zoner Photo Studio. Využila jsem znalosti svého nejmladšího vnuka Michala(14), který je u nás na prázdninách a první pokusy jsou tady. Jako prémii jsem od něj dostala nové záhlaví, které bylo původně poněkud extravagantní. Nakonec souhlasil s tím, že babička už má nárok být konzervativní a udělal kompromis.Teď už moje upravené obrázky. Nesmějte se. Snad to někdy bude i lepší.Jako první je košík, který už znáte, ale nebyl s kytkou. Ostatní dva jsou nové. Dnes čerstvě namořené a nalakované.








Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.