středa 14. prosince 2011

Dečka č.108

Pospíchám s prezentací této, právě dokončené dečky.Včera večer jsem ji vyšpendlila a dnes vyfotila. Ten vzor mě nenechal v klidu.Hned jak jsem ji uviděla, popadla jsem háček a přízi a za tři dny bylo hotovo. Je pravda, že jsem nic jiného, krom vaření a běžných domácích prací nedělala. Nastavila jsem noční hodiny a dílo je na světě. Dečka má podle časopisu průměr 59cm, ale moje má jen 54. Není to proto, že utahuji, právě na této dečce jsem se snažila utahovat co nejméně a dečka by se určitě dala na těch 59 cm vypnout, ale nebylo na čem. Na dece to není ono a polystyrenová plotna širší není. Jsem zvědavá, jestli se bude líbit i vám. Spotřebovala jsem cca 7 dkg mé oblíbené příze Monika s háčkem č.8. Další dečku už mám vyhlídnutou, ale do té se pustím až o Vánocích. Mám totiž pilno. Naslibovala jsem spoustu kačab a protože teprve včera přišlo poštou duté vlákno na výplň, do Vánoc už to asi nestihnu. Dnešek bude zasvěcen kačabám a kolik jich stihnu, tolik jich stihnu..

Jedna inovovaná kačabka pro vaši inspiraci...



Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.