pondělí 24. července 2017

Zapečená cuketa nivou

Cukety, cukety a zase cukety. Rostou jako o závod a já je nestačím zpracovávat. Dnes jsem hledala na internetu a našla jsem jednoduchý recept na zapečenou cuketu se sýrem. Vyzkoušela jsem a podělím se. Je to rychlé a zdravé jídlo.

Ingredience:

1 středně velká cuketa (bez jáder)
20 dkg nivy, nebo jiného sýra
2 vejce
hrst strouhanky
sůl, pepř

Postup:

Nastrouhala jsem oloupanou cuketu, sýr a přidala vejce, strouhanku sůl a peř. Dobře jsem to promíchala a rozprostřela na keramický pekáček vymazaný sádlem. Vložila jsem pekáček do vyhřáté trouby na 180°C a upekla dozlatova. Pokud použijete sýr niva, buďte opatrní se solí. Recept jsem našla na www.vareni.cz



Zajímalo mě jak moc je cuketa prospěšná našemu zdraví a tak jsem šmejdila na netu a našla jsem vyčerpávající odpovědi. Pokud vás to taky zajímá, čtěte zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.