středa 29. listopadu 2017

Odpolední siesta

Venku nevlídno, ale doma teploučko , v krbovkách zatopeno, což oceňuji já i Sára. Já jsem splnila další úkol ze senamu, který jsem si pro jistotu napsala a odšrtávám. Přesto, že záda mně dnes dávají zabrat, udělala jsem si nudle do foroty, abych je nemusela o svátcích.. Měla jsem naplánováno víc činností, ale když to nejde, tak to nejde. Hroutit se z toho nebudu.

Při pohledu na spokojenou Sáru, hned pookřeju.

Sára se u kamen moc ráda nahřívá.
A tady mám naloupané ořechy, ale to není moje práce, ty naloupal manžel. Já jsem dnes naložila kombuchu. Teď bude sedm dní kvasit a pak snad léčit.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.