pondělí 27. listopadu 2017

První předvánoční počin

Představím vám svůj první předvánoční kousek. Pustila jsem se do něho včera odpoledne a ještě jsem ho večer pověsila. Na focení už to nebylo a tak se fotomodelem stal až dnes po poledni.Jedna z vás jistě pozná, že jsem na dozdobení věnce použila drátkované zvonečky. Pro vás, co nevíte, jsou to dárky od Květy. Ráno sněžilo, teď už svítí sluníčko a sníh zůstal jen na severních stráních. Chtěla jsem se pustit do oken, ale tak mně do nich svítí slunko, že umyji jen dvě. Jedno, kam už nesvítí a jedno kam ještě nesvítí. Manžel zápolí s osvětlením na dvorku. Protože velký smrk, na kterém jsme měli svíčky ještě minulé Vánoce už není, tak budeme svítit nejspíš na tujích pod oknem. Mně to vyhovuje. Jednak nejsou vysoké a tak se nemusím obávat, že by manžel zahučel ze žebříku a něco si polámal a druhak, budu na světýlka vidět z kuchyně. Prostě přípravy na Vánoce jsou v plném proudu.




Večer přidám obrázek z osvětlených tují. Pokud se ovšem zadaří a svíčky budou svítit. Každý rok se totiž stane, že některé nesvítí.

Dodatek. Samozřejmě, že některé svíčky nesvítily a tak si s tím manžel pěkně vyhrál. Podařilo se osvětlení stromečku zprovoznit a tak můžu konečně vložit fotky.
A dnes ráno i se sněhem.
A rozkvetl další vánoční kaktus.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.