středa 28. února 2018

Laň na rozmarýnu a víně

Už včera jsem uvařila luštěninovou polévku se slzovkou a protože to bylo dost syté, ani jsme druhé jídlo už nejedli. Zůstalo na dnešek a bude oběd i zítra. Ta polévka byla ze směsi luštěnin, které se už namíchané dostanou koupit a protože jsem měla doma balíček slzovky, která je mimochodem velmi zdravá obilnina, tak jsem ji do toho přidala. Polévka byla výborná. No a tím druhým jídlem byla kýta z laně připravená na rozmarýnu a červeném víně.

Popíšu v krátkosti jak jsem s tím naložila. Odblanění je ta nejhnusnější práce, ale pak už je radost připravit takovou pochoutku. Přes noc jsem maso nakrájené na větší kostky naložila do olivového oleje s česnekem nakrájeným na plátky
a s několik snítkami rozmarýnu. Druhý den jsem na oliv.oleji osmahla cibulku, kořenovou zeleninu nakrájenou na drobounké kostičky (mraženou) a pak maso naložené v marinádě tak, aby se zatáhlo. Pak jsem je podlila červeným vínem a dusila do změknutí.Ničím jsem nezahušťovala. Ta zelenina udělala své. Já jsem si to dala s rýžovými nudlemi a pořádnou porcí čerstvé zeleniny.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.