sobota 3. února 2018

Únorové rozpoložení

V mém případě, co se týče nových článků, nastala, řekla bych, okurková sezóna. Nic mimořádného se neděje, počasí neodpovídá ročnímu období, příroda se u nás až tak moc nezbláznila. Soudím z toho, že nám na zahrádce nic nerozkvetlo, jako třeba u Janky. Ani ta čemeřice to nestihne, jelikož nám slibují sněžení a pořádnou zimu. Moje nálada je na bodu mrazu. Ani to háčkování, ke kterému se utíkám vždy, když se potřebuji probrat k životu, mě nějak nebere. Už dva měsíce tvořím jednu pletenou dečku a nejsem schopná se donutit ji dodělat i když vím, že nějakému nedonošenému miminku by mohla zahřát nožky. Vím, že vás můj dnešní článek překvapí, protože nejste zvyklé na takovou notu z mé strany, ale asi se z toho splínu musím vypsat. Nejspíš za tu moji náladu můžou moje zdravotní potíže, možná chybějící sluníčko, nebo pocit, že dobře už bylo a teď už nemůžu očekávat zlepšení. Trochu jsem se probrala, když jsem se setkala v Prostějově se spřízněnými dušičkami, Jankou, Renatkou, Jitkou a Maryškou. Posezení v cukrárně bylo prima, ale to nelze opakovat každý den, takže jsem po návratu upadla do stereotypu všedních dnů. Asi mě z toho dostane jedině jarní sluníčko a kytičky, jenže ty jsou v nedohlednu. I když ne tak dočista. Začíná se probírat jeden z mých amarylisů. Nevím která barva to bude, protože popsané květináče už nejsou čitelné. Bude to o to větší překvapení. Zřejmě jsem málo přihnojovala a tak to vypadá, že tento bude jediný, který pokvete. Musím se polepšit a víc o ně pečovat. Jak se rozjaří, tak to bude první co udělám, že je přesadím do nové zeminy a budu jim věnovat větší pozornost. Jejich květy za to stojí.

Jedna fotka od Renatky z našeho posezení v cukrárně.


Jedna fotka z mého dnešního pečení. Původně jsem chtěla upéct bábovku, ale manželovi se v noci zdálo o koláči se švestkama a tak jsem mu chtěla vyhovět. To jen abych vám ukázala, že nejsem zase tak nanicovatá jak píšu. Občas se musím taky přemoct.

A do třetice jedna hotová dečka pro nedopečená mimina a jedna rozpletená.Ta musí být hotová do 24.3. kdy máme sraz s děvčaty z Ženského klubu v Kojetíně.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.