čtvrtek 15. února 2018

Plněná tortila

Pomalu končím s rehabilitací. Ještě v pátek a bude konec. Obden mně aplikují interferenční proudy na bederní páteř a absolvuji individuální cvičení a na závěr, balanční cvičení. Až do dnes jsem nepociťovala žádnou úlevu, ale po dnešním individuálu se cítím o hodně líp. Uvidím jak se mně bude ráno vstávat z postele.
Doposud jsem relaxovala u háčkování v sedě, ale bylo mi doporučeno, že když si potřebuji odfrknout od domácích prací, mám si jít raději lehnout. To kvůli srovnání páteře. Dlouhé sezení stlačuje obratle právě v té bederní části a já je potřebuji spíš roztáhnout. Takže nevím, nevím, ale s háčkováním bude nejspíš konec, protože v leže háčkovat neumím. I u PC budu sedávat sporadicky, protože ani to mé páteři nesvědčí. Prostě musím změnit můj denní težim. Už aby bylo jaro a dalo se dělat něco na zahrádce. Já toho sice moc neporvu, ale aspoň kolem těch kytiček mám nějaký smysluplný pohyb.
Dnes do rána nám zase přibylo trochu sněhu a odpoledne také něco napadlo. To zase bude klouzat a tak budu ráda, že vlezu v pátek do auta a po návratu z Brna z něho zase vylezu aniž bych si něco polámala. I ta moje blbá hůlka na tom totiž klouže.
Protože se po chvilkách zabývám tou dečkou pro nedopečená mimina, a pořád nejsem hotová, nemám se čím pochlubit. Nemám ani o čem psát a tak můj blog začíná vadnout. Možná s jarem přijde i změna na mém blogu. Zatím jen recept na tortilu plněnou krůtím masem, kterou jsem stvořila k dnešní valentýnské večeři. Lehká a zdravá.

Koupenou tortilu jsem naplnila krůtím masem, které jsem orestovala na cibulce a pórku, přidala jsem na menší kousky nakrájené žampiony, konzervu mungových klíčků, okořenila jsem to kurkumou, osolila a přidala trochu kečupu. Chvíli podusila a nakonec jsem nastrouhala kousek tvrdého sýra. Přidala jsem na proužky nakrájenou žlutou a červenou papriku.To vše jsem rodělila na dvě části, zabalila do tortil a večeře byla na světě. Možná recept bude to jediné, co vás dnes zaujme. Přeji dobrou noc.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.