středa 9. května 2018

Ce je u nás nového

Není toho moc, ale přece něco. Proběhlo první medobraní, vyrojily se jedny včelky a co je nejdůležitější, rozkvetla vistárie. Tu mám víc než 25 let a zatím vykvetlo jen jeden rok asi pět květů. To když jsem ji na radu Luďky ostříhala. Tehdy jsem byla se stříháním opatrná. Tentokrát jsem dala na radu neteře Lidušky, abych se s tím nepárala a vzala to z gruntu. Tohle je odměna.







A ještě něco ze zahrádky.

Medvědí česnek v ohrádce, aby ho nepošlapala Sára, nebo neozobaly slepice.



Pítko pro včeličky. Mech nacucaný vodou v nádobách a pár kytiček, aby to taky trochu vypadalo.


Zahrada hýří barvami, ale to není nic proti tomu, co jsem viděla včera v zahradnictví, kam jezdíme každý rok nakupovat muškáty na balkon. Tam bylo letos tolik lákadel, že mít s sebou celý důchod, tak tam padl bez ohledu na to, že bych se celý měsíc musela živit kořínky. Zahradnictví se oproti loňsku rozšířilo a těch kytek a přísad co tam měli, to se nedá ani vypovědět. Prostě ráj pro takové blázny jako jsem já.Ještěže mám v manželovi účinnou brzdu.Ale tentokrát sám přiznal, že měl co dělat, aby se ovládl a nepodlehl mým nápadům. Nakonec jsem si přivezla jen hrstečku toho, co bych chtěla. Šestnáct muškátů, dvě surfinky, dvě bakopy a jednu verbenu. Slabota oproti jiným letům.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Veselé Velikonoce

 Všem mým příznivcům přeji veselé Velikonoce a krásné jaro prožité na zahrádkách, v přírodě a hlavně v poklidu.