pátek 20. září 2019

Zapečené plněné bedle

Rostou bedle a tak jsem z nich dnes spáchala oběd. Máme je rádi smažené jako řízek, nebo jen na kmíně, ale chtěla jsem vyzkoušet něco jiného. Naplnila jsem je a zapekla v troubě.


Ingredience:

Na 16 bedlí jsem udělala tuto náplň :
1 tavený sýr
3 natvrdo uvařená vejce
15 dkg debrecinky nebo šunky
15 dkg strouhaného sýra
1 středně velká cibule
2 stroužky česneku
sůl, pepř podle chuti
pažitku nebo perželku ( použila jsem nať z mladé cibulky)


Postup:

Nastrouháme sýr a uvařená vejce, přidáme tavený sýr, na drobno nakrájenou debrecínku a cibuli, rozetřený česnek, sůl pepř a nadrobno nasekanou pažitku. Vše dobře promícháme a směsí naplníme osolené hlavičky bedlí, které jsme naskládali na plíšek. Mezi bedle jsem dala pár kousků másla a plíšek zakryla alobalem. Troubu jsem si předehřála na 180°C a pekla jsem asi půl hodiny. Když sundáte alobal a budou se vám bedle zdát měkké, posypte každou bedli trochou nastrouhaného sýra a plech vraťte do trouby, aby se sýr roztekl a zrůžověl.







Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.