neděle 1. září 2019

Pečená rajčatová směs

Pečená rajčatová směs je okoukaná z FB. Chuť má báječnou i nepečená. Protože úroda rajčat je u nás každoročně bohatá, udělala jsem ji rovnou z dvojité dávky. Pekla jsem tři hodiny, abych odpařila co nejvíc tekutiny. Nakonec jsem nechala trochu pootevřená dvířka trouby. Už jsem neměla umyté sklenice, tak mám misku v lednici a mám večeři a zítra snídani. Nasucho opečené tousty a je to mňamka. Mám z toho 11 skleniček od majonézy + dvě netypické v ledničce na které jsem nenašla víčka. Dlouho tam nebudou. Miska už je prázdná a jedna sklenička do poloviny taky. Dá se to použít i jako chutney k masu.


Ingredience:

3 kg rajčat
10 cibulí
3 paličky česneku
2 dl oleje
1dl octa
8 lžíce hořčice
2 lžíce soli
12 lžic cukru
mletý pepř podle chuti


Postup:

  1. Rajčata, cibuli i česnek nakrájíme a vložíme na hluboký plech, promícháme s ostatními surovinami a dáme péct do trouby asi na 1 hodinu při 180 stupních. Během pečení nemícháme.
  2. Ještě horké plníme do sklenic a otočíme víčky dolů.
  3. Kdo má rád, může přidat chilli papričku, bazalku. Já jsem dala oregáno.


Je to bezvadná chuťovka. Výborné taky na nasucho opečeném toustovém chlebě.


Původní zdroj : https://www.toprecepty.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Milí hosté,
jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.

Přívěsky

 Blíží se závody , na které připravuji přívěsky pro malé závodníky.